2010 m. spalio 3 d., sekmadienis

Duona vietoj Sprite buteliuko


O kodėl gi ne?! - pagalvojo belgai. Tad ėmė ir pastatė aparatus duonai ir kitiems populiariems kepiniams įsigyti. Jie beveik tokie patys kaip tie, kuriuose mes esame įpratę pirkti šokoladukus, užkandžius ar skardinę gėrimo. Anie jau nebestebina, o štai duona gatvėje už stiklo - šiokia tokia egzotika.

Tiesa, tų duonos "spintų" nėra daug. Esu mačiusi jas vos keliose vietose. Dažniausiai jos būna ten, kur aplink nėra daug kepyklėlių - vieno pagrindinių duonos ir kepinių aprūpinimo šaltinių.


Naudotis nebandžiau, bet aišku, kad meti pinigėlį ir gauni kepalėlį, saldainių maišiuką, sumuštinį ar Belgijos vizitinę kortelę - vaflį (pranc. gaufre). Paprasta ir patogu, turint omenyje jų parduotuvių darbo laiką (dauguma dirba iki 20 val.) ir tą prancūzišką poreikį šviežiai duonai.


1 komentaras:

  1. Aš ir apie tuos aparatus rašiau kažkada, kaip dalyką, kurio nėra LT. :D (nu bent jau kol aš gyvenau tai nebuvo, gal dabar atsirado?)
    A man tai patinka, mūsų gatvėj yra du, kai tų kepyklų ir yra bent trys aplink, ale praverčia kartais, kai pamiršti nusipirkt, arba kai savo pamirštu išsikept. nuleki ir yra, ir ji ten šilta tokia būna, šildo iš vidaus...
    tik va bėda, kad kartais automatas praryja tuos 2 eur, neatidavęs grąžos bet ir duonos nėr....

    p.s. susijuokiau, dabar kai reikia spaust, kad patalpintų šitą mano įrašą, reikia įrašyt tą žodžio patvirtinimą... o žodis žiūriu "dackniso" :d :D

    AtsakytiPanaikinti