2008 m. rugpjūčio 25 d., pirmadienis

Trečias kartas nemelavo

Liaudis sako, kad trečias kartas nemeluoja. Taip. Mano trečioji kelionė į Briuselį kitokia nei pirmosios dvi. Lieku čia su šeima 3 metams. Kažkaip daug trejetukų, ar ne? Gal jie neša laimę. Tikiuosi...

Išmokti gyventi naujoje šalyje, mano galva, nepaprasta. Pati ieškojau ir ieškau daug bei įvairios informacijos. Tad, tikiu, kad šis blogas galbūt kada pasitarnaus kitiems, atvykstantiems čia gyventi ir šis tas bus paprasčiau.


Be to, žinoma, juk mano šeima ir draugai nuolat klausinėja kas ir kaip, ar aš dar gyva. Jie žino, kad emigruoti- man beveik lygu numirti. Lietuvė aš lietuvė!!! iki kaulų smegenų. Tad, mielieji, skaitykite, komentuokite, klauskite, kas įdomu :)

Mes čia jau keturias dienas. Mažai ko norisi - nebent užsidaryti į kiautą ir tūnoti, bet jaučiu, kad po truputį iš jo išlysiu, nes kitaips bus neįdomu gyventi.

Palinkėkit man sėkmės!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą